M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kolejne spadki Polskiego Radia, wzrosty Radia Maryja

Katarzyna Woźniak | 13 czerwca 2018, 06:00

Audytorium 17 wyprzedziła sieć Eski.

Najnowsza fala badania Radio Track Kantar Millward Brown pokazuje, że od miesięcy liderem słuchalności niezmiennie jest RMF FM (Grupa RMF). Udział stacji pod względem słuchania w okresie od marca do maja 2018 r. wyniósł 25,2 proc. i jej wynik nie zmienił się w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim.
Kolejne spadki notuje Program Pierwszy Polskiego Radia – aktualny udział słuchalności stacji wynosi 6,7 proc. w fali marzec-maj 2018 r., wobec 8 proc. w analogicznym okresie w roku poprzednim.
Mocno w górę w fali marzec-maj 2018 r. poszło Radio Maryja – o 0,5 proc., do 2,1 proc. w porównaniu z 1,6 proc. w analogicznym okresie roku poprzedniego.
W kategorii sieci radiowych na prowadzenie wysunęła się Eska z udziałem słuchalności na poziomie 7,8 proc., w porównaniu z 6,8 proc. w analogicznym okresie w roku poprzednim. Na drugim miejscu znajduje się Audytorium 17 z wynikiem w fali marzec-maj 2018 5,3 proc., w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim na poziomie 5 proc.

Czytaj więcej na temat: , , , ,