Firma marketing services OgilvyOne Worldwide realizuje kolejną kampanię dla firmy SAP Polska, której celem jest pozyskanie jak największej liczby potencjalnych klientów oraz budowa wizerunku firmy jako lidera wśród dostawców rozwiązań z zakresu CRM. Wśród działań zrealizowanych w kwietniu br. znalazł się mailing. W maju br. ukażą się ogłoszenia w prasie ogólnobiznesowej i branżowej, a także przeprowadzona zostanie kampania internetowa na portalach branży IT. Kampania mySAP CRM realizowana pod hasłem “Nie rozpieszczaj swoich klientów (nadmiernie)” skierowana jest do dwóch grup osób: tych, którzy są potencjalnymi użytkownikami oprogramowania mySAP CRM (dyrektorzy ds. marketingu, dyrektorzy ds. sprzedaży), oraz do grupy bezpośrednich decydentów (szefów ds. IT, dyrektorów finansowych, prezesów i dyrektorów zarządzających firm współpracujących z SAP Polska). Celem projektu jest z jednej strony zwiększenie sprzedaży licencji i wdrożeń mySAP CRM, a z drugiej – szeroko pojęta edukacja rynku, czym są rozwiązania CRM oraz zbudowanie świadomości wśród dotychczasowych klientów, że SAP jest liderem w tej dziedzinie. Celem komunikacyjnym jest przekazanie, że mySAP CRM to narzędzie, które umożliwia wysoce wyspecjalizowaną segmentację klientów firmy. Z drugiej strony kadrze zarządzającej pozwala na zapobieżenie wypływowi i utracie danych o klientach wraz z fluktuacją kadr w firmie. Używanie mySAP CRM wymusza wreszcie zmianę stosunku do klientów wśród pracowników firmy. W ramach kampanii agencja przygotowała i zrealizowała mailing do 1,2 tys. osób w blisko 400 firmach. Adresaci mailingu otrzymali przesyłkę zawierającą pudełko czekoladek z informacją “Minimum słodyczy”. Przez okienko w wieczku można było zobaczyć czekoladkę, która była zapowiedzią zawartości pudełka. Po otworzeniu opakowania czekoladka okazywała się jedną jedyną, a adresat znajdował obok niej bilecik komunikujący “Nie rozpieszczaj swoich klientów (nadmiernie)”. Przesyłka miała za zadanie zilustrowanie zasady z zakresu działań CRM mówiącej, że niektórzy klienci nie wymagają dużych nakładów, aby zaspokoić ich oczekiwania i zwiększyć potencjalne zyski płynące ze współpracy z nimi. Jako uzupełnienie kampanii direct mail w prasie ukażą się ogłoszenia wizerunkowe. Dodatkowo na portalach branżowych adresowanych do branży IT – Computerworld On-line, IT Partner On-Line, IDG On-Line – umieszczono bannery reklamowe. (JP)