Kraj

OgilvyOne Worldwide realizuje projekt marketingowy mySAP CRM

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide realizuje kolejną kampanię dla firmy SAP Polska, której celem jest pozyskanie jak największej liczby potencjalnych...

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide realizuje kolejną kampanię dla firmy SAP Polska, której celem jest pozyskanie jak największej liczby potencjalnych klientów oraz budowa wizerunku firmy jako lidera wśród dostawców rozwiązań z zakresu CRM. Wśród działań zrealizowanych w kwietniu br. znalazł się mailing. W maju br. ukażą się ogłoszenia w prasie ogólnobiznesowej i branżowej, a także przeprowadzona zostanie kampania internetowa na portalach branży IT. Kampania mySAP CRM realizowana pod hasłem “Nie rozpieszczaj swoich klientów (nadmiernie)” skierowana jest do dwóch grup osób: tych, którzy są potencjalnymi użytkownikami oprogramowania mySAP CRM (dyrektorzy ds. marketingu, dyrektorzy ds. sprzedaży), oraz do grupy bezpośrednich decydentów (szefów ds. IT, dyrektorów finansowych, prezesów i dyrektorów zarządzających firm współpracujących z SAP Polska). Celem projektu jest z jednej strony zwiększenie sprzedaży licencji i wdrożeń mySAP CRM, a z drugiej – szeroko pojęta edukacja rynku, czym są rozwiązania CRM oraz zbudowanie świadomości wśród dotychczasowych klientów, że SAP jest liderem w tej dziedzinie. Celem komunikacyjnym jest przekazanie, że mySAP CRM to narzędzie, które umożliwia wysoce wyspecjalizowaną segmentację klientów firmy. Z drugiej strony kadrze zarządzającej pozwala na zapobieżenie wypływowi i utracie danych o klientach wraz z fluktuacją kadr w firmie. Używanie mySAP CRM wymusza wreszcie zmianę stosunku do klientów wśród pracowników firmy. W ramach kampanii agencja przygotowała i zrealizowała mailing do 1,2 tys. osób w blisko 400 firmach. Adresaci mailingu otrzymali przesyłkę zawierającą pudełko czekoladek z informacją “Minimum słodyczy”. Przez okienko w wieczku można było zobaczyć czekoladkę, która była zapowiedzią zawartości pudełka. Po otworzeniu opakowania czekoladka okazywała się jedną jedyną, a adresat znajdował obok niej bilecik komunikujący “Nie rozpieszczaj swoich klientów (nadmiernie)”. Przesyłka miała za zadanie zilustrowanie zasady z zakresu działań CRM mówiącej, że niektórzy klienci nie wymagają dużych nakładów, aby zaspokoić ich oczekiwania i zwiększyć potencjalne zyski płynące ze współpracy z nimi. Jako uzupełnienie kampanii direct mail w prasie ukażą się ogłoszenia wizerunkowe. Dodatkowo na portalach branżowych adresowanych do branży IT – Computerworld On-line, IT Partner On-Line, IDG On-Line – umieszczono bannery reklamowe. (JP)