M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"I Love Radio" z akcją charytatywną

Katarzyna Woźniak | 15 czerwca 2018, 06:00

Nadawcy zrzeszeni w projekcie przekazali po raz drugi 120 tys. zł na potrzeby dzieci niedosłyszących.

Nadawcy pięciu grup radiowych, zrzeszeni w ramach projektu "I Love Radio” po raz drugi przekazali 120 tys. zł na pomoc dzieciom niedosłyszącym. To efekt emisji wspólnego Charytatywnego Bloku Reklamowego, wyemitowanego 11 kwietnia br., czyli w Dniu Radia.
W tym roku finał akcji miał miejsce w siedzibie radia RMF FM. Tu symboliczny czek o wartości 120 tys. zł przekazano Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie. Dzieci, które przyjechały na Kopiec Kościuszki w Krakowie, miały tego dnia wyjątkową okazję towarzyszenia radiowcom podczas ich pracy – w trakcie wycieczki poznały znanych prezenterów, zobaczyły, jak wyglądają studia radiowe oraz redakcyjny newsroom. Na zakończenie każdy otrzymał zestaw upominków od wszystkich stacji radiowych “I Love Radio”.
Charytatywny Blok Reklamowy, dzięki któremu zebrano kwotę 120 tys. zł, wyemitowany został 11 kwietnia, w Polskim Dniu Radia, na antenach rozgłośni należących do Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia. Akcja, podobnie jak przed rokiem, objęła łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne. W tym roku reklamę w specjalnym bloku reklamowym wykupiły: Media Expert, Media Markt, Polpharma, Renault, Tesco i Toyota.
"I Love Radio" to wspólna akcja pięciu największych nadawców radiowych, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,