Zagranica

"Psychologies" Hachette wejdzie we wrześniu na rynek brytyjski

Wydawnictwo Hachette Filipacchi wprowadzi we wrześniu br. w Wielkiej Brytanii miesięcznik "Psychologies". Na jego kampanię przygotowaną przez Vallance Carruthers Coleman...

Wydawnictwo Hachette Filipacchi wprowadzi we wrześniu br. w Wielkiej Brytanii miesięcznik “Psychologies”. Na jego kampanię przygotowaną przez Vallance Carruthers Coleman Priest wyda 8 mln funtów. Media zaplanuje i zakupi Mediaedge:cia. Magazyn odniósł sukces we Francji, gdzie Hachette wydaje go w spółce joint venture z wydawnictwem Finev. “Psychologies” łączy formułę poradnika z luksusowym magazynem dla pań. Jego grupą docelową są kobiety w wieku 35-55 lat. W edycji francuskiej zajmuje się m.in. dobrym samopoczuciem, rodziną, karierą zawodową kobiet. Jego konkurentkami na rynku brytyjskim będą m.in. “Easy Living” wydawnictwa Conde Nast i “Good Housekeeping” National Magazine Company. Hachette ma jednak nadzieję, że oryginalna formuła “Psychologies” zostanie nie tylko doceniona, ale wręcz wykreuje nową kategorię wśród pism dla pań. W lipcu ub.r. Hachette wprowadziło “Psychologies” w Hiszpanii i we Włoszech. (“BrandRepublic”)