Kraj

Startuje konkurs marki Yazda Energy Drink

Konkurs ma wpłynąć na znajomość marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaSxAd8QuXdM%22%7D
Startuje internetowy konkurs Disco Yazda organizowany przez markę Yazda Energy Drink (marketer: Sulimar, napój: Polo & Dance). To jedna z aktywności promocyjnych, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności produktu wśród fanów muzyki w Polsce.
Główną nagrodą w konkursie jest wizyta gwiazdy disco polo – zespołu Mig na imprezach organizowanych w domach zwycięzców. Zespół przyjedzie do nich ze specjalnym pakietem nagród i gadżetów. Aby zdobyć nagrody, należy nakręcić krótki filmik lub zrobić zdjęcie z imprezy w stylu disco, a następnie wysłać zgłoszenie poprzez aplikację na stronie www.discoyazda.pl. Konkurs trwa do 31 lipca 2018 r.
Napój Yazda Energy Drink pojawił się na rynku we wrześniu 2017 r. Obecnie jest dostępny w sieci Carrefour, E.Leclerc oraz lokalnych sieciach detalicznych. Od niedawna produkt można kupić również w litrowych butelkach PET. W najbliższych miesiącach producent napoju planuje wprowadzenie na rynek kolejnych smaków.
Kreację graficzną kampanii “Disco Yazda”, spot reklamowy oraz aplikację konkursową przygotowała agencja MK Group, która również realizuje działania w social mediach marki. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest MediaOn.