Startuje internetowy konkurs Disco Yazda organizowany przez markę Yazda Energy Drink (marketer: Sulimar, napój: Polo & Dance). To jedna z aktywności promocyjnych, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności produktu wśród fanów muzyki w Polsce.
Główną nagrodą w konkursie jest wizyta gwiazdy disco polo – zespołu Mig na imprezach organizowanych w domach zwycięzców. Zespół przyjedzie do nich ze specjalnym pakietem nagród i gadżetów. Aby zdobyć nagrody, należy nakręcić krótki filmik lub zrobić zdjęcie z imprezy w stylu disco, a następnie wysłać zgłoszenie poprzez aplikację na stronie www.discoyazda.pl. Konkurs trwa do 31 lipca 2018 r.
Napój Yazda Energy Drink pojawił się na rynku we wrześniu 2017 r. Obecnie jest dostępny w sieci Carrefour, E.Leclerc oraz lokalnych sieciach detalicznych. Od niedawna produkt można kupić również w litrowych butelkach PET. W najbliższych miesiącach producent napoju planuje wprowadzenie na rynek kolejnych smaków.
Kreację graficzną kampanii “Disco Yazda”, spot reklamowy oraz aplikację konkursową przygotowała agencja MK Group, która również realizuje działania w social mediach marki. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest MediaOn.