M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mateusz Galica ponownie prezesem PTBRiO

Magdalena Soroczyńska | 19 czerwca 2018, 06:00

Organizacja badaczy wybrała nowy zarząd i przyjęła strategię na najbliższe lata.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii wybrało na dwuletnią kadencję nowy zarząd, komisję rewizyjną i sąd koleżeński. Stanowisko prezesa PTBRiO zachował Mateusz Galica (Kantar TNS). W skład zarządu weszli również: Anna Gorączka (Żabka Polska), Michał Lutostański (Kantar Millward Brown), Agnieszka Łebkowska (Mands), Leszek Szycman (Kompania Piwowarska) i Agnieszka Warzybok (ABM). Komisję rewizyjną reprezentują: Anna Karczmarczuk (Ipsos), Michał Kociankowski (Synergion), Paweł Wójcik (pracownik naukowy Wydziału Psychologii UW), a w sądzie koleżeńskim zasiedli: Tomasz Jędrkiewicz (T-Mobile), Michał Protasiuk (Google) i Małgorzata Puchlak (Ipsos).

PTBRiO przyjęło też nową strategię. – Osobiście jestem bardzo zadowolony ze strategii i z entuzjazmu, jaki wzbudziła ona wśród członków PTBRiO. Pozwoli ona kontynuować rozwój tej jednej z najprężniejszych organizacji w branży w Europie – powiedział Mateusz Galica, prezes PTBRiO.

Galica zwraca uwagę na to, że nowa strategia PTBRiO łączy wszystkie środowiska profesjonalistów zajmujących się wnioskowaniem na podstawie wiedzy o rynku i człowieku i doradztwem dla podjęcia dobrych decyzji. Celem towarzystwa jest budowanie prestiżu i kompetencji ludzi pracujących w tym obszarze.

Dotychczas PTBRiO było miejscem zrzeszającym osoby zajmujące się badaniami rynku i opinii według dawnej, węższej definicji. Ale świat się zmienił i dziś pomoc w podjęciu decyzji można znaleźć nie tylko w wyniku rozmów z konsumentami czy obserwacji. – Pojawiły się nowe specjalizacje, niemające nawet jeszcze polskich nazw: social media analyst, data scientist, UX designer. Mniej zatem chodzi o nazwę, ale o ciekawość świata i uczciwe oraz profesjonalne podejście do rozwiązywania "zagadek biznesowych" – uważa szef organizacji.

Nowy zarząd zobowiązał się do wdrożenia strategii przygotowanej na najbliższe lata dla PTBRiO, nad którą pracował zarząd poprzedniej kadencji. W ramach nowej strategii uruchomiono nową stronę online towarzystwa.

PTBRiO działa od 1994 r., obecnie towarzystwo liczy 308 członków. W dniach 25-26 października br. odbędzie się w Warszawie kolejny Kongres Badaczy Rynku i Opinii.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,