M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Familijne z nową kampanią pod hasłem: "Mus je schrupać"

Maciej Burlikowski | 19 czerwca 2018, 06:00

Colian będzie reklamował swoją marką słodyczy w telewizji, internecie i prasie.

Firma Colian, producent m.in. wafli pod marką Familijne, zaplanował dla niej nową kampanię reklamową w mediach pod hasłem: "Mus je schrupać". Kampanię zaplanowano w telewizji, internecie i prasie handlowej.

Emisję spotów reklamowych przewidziano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej. Ponadto od 1 lipca do 31 sierpnia marka Familijne będzie realizowała kampanię sponsoringową indywidualnie pakowanych wafelków Familijne 2Go. Emisję billboardów sponsorskich zaplanowano przy rodzinnych i rozrywkowych programach telewizyjnych, do końca sierpnia br.

Producentem spotów jest studio filmowe Dynamo. Koncept i kreację przygotowała agencja Publicis, która również odpowiada za działania w mediach społecznościowych. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,