M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Y&R i MediaCom dla Activii

Joanna Niewiadomska | 19 czerwca 2018, 06:00

Nowe produkty marki należącej do Danone wspiera kampania w TV, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży.

Należąca do Danone marka Activia wprowadza nowe warianty produktów – jogurty do picia ze zbożami i siemieniem lnianym w dwóch owocowych smakach: mango i ananas oraz gruszka i kiwi. Kampanię wspierającą przygotowała agencja Y&R, a media do niej planował i kupował MediaCom.
 
 
 
 
Komunikacja marki będzie opierać się na haśle "Dobre samopoczucie zaczyna się od środka" i podkreślać, że aby cieszyć się dobrą formą i energią, należy zadbać o prawidłowo zbilansowaną dietę. Na kampanię składają się reklamy w telewizji i online oraz działania w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.
Activia z siemieniem lnianym jest też pierwszym produktem trafiającym na półki w nowej szacie wizualnej marki. Odświeżono kolorystykę opakowań, zmianie uległo również logo, dzięki czemu całość ma zyskać bardziej naturalny i lekki charakter.
 

Czytaj więcej na temat: , , ,