M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

UM stworzył kampanię "Gotowanie bez marnowania" dla Bakomy

Joanna Niewiadomska | 19 czerwca 2018, 06:00

Dwadzieścia spotów wideo produkuje Clipshop.

Bakoma rusza z komunikacją w duchu „zero waste” – komunikacja nowej akcji marketingowej Jogurtu Naturalnego Gęstego  opiera się na koncepcji "Gotowanie bez marnowania". Za strategię oraz realizację tego projektu odpowiada dom mediowy UM.

W ramach nowej kampanii przygotowano serię spotów wideo prezentujących przepisy  kulinarne pozwalające na wykorzystanie całego pojemnika Jogurtu Naturalnego Gęstego. Łącznie powstać ma 20 filmów, które publikowane będą przez kilka najbliższych miesięcy na Facebooku i w serwisie YouTube. Produkcją filmów zajął się Clipshop. Dodatkowo w planach kampanii jest także współpraca z influencerami.

Dom mediowy UM należy do międzynarodowej sieci IPG Mediabrands. 

Czytaj więcej na temat: , ,