M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BBDO, DD i OMD Media Direction dla Mirindy

Joanna Niewiadomska | 19 czerwca 2018, 06:00

Ponownie pojawia się dwugłowy sprzedawca i jego pies.

Agencja BBDO Warszawa przygotowała kampanię reklamową dla marki Mirinda w związku z wprowadzeniem przez PepsiCo nowych smaków na lato: czerwonej pomarańczy oraz mandarynki. 

W spotach TV pod hasłem "Za dobry, by wybrać", ponownie występuje dwugłowy sprzedawca, ale tym razem przenosi swój biznes na gorącą plażę. Dołącza do niego pies, który nauczył się kilku nowych trików, by zaciekawić konsumentów nowymi smakami.

Kreacja przygotowana przez BBDO Warszawa obejmuje siedem krajów Europy Środkowej i Wschodniej, w tym Polskę. Kampanię digitalową przygotowała agencja DD. Z kolei za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Czytaj więcej na temat: , , , ,