Billboardy związane z piłkarskimi mistrzostwami świata i promujące relacje z turnieju dostępne na Twitterze witają gości już na lotnisku w Nicei i towarzyszą im aż do Pałacu Festiwalowego w Cannes. Za kreację reklam odpowiadało Twitter Studio pod kierownictwem Jayanty Jenkinsa. W ub.r. Twitter Studio otrzymało Grand Prix w Cannes za kampanię billboardową z hashtagami i zdjęciami przełomowych wydarzeń. Obecna kampania wykorzystuje tagline “What’s Happening”, którym firma posługuje się w swej komunikacji marketingowej od dwóch lat.
Twitter dostaje materiały wideo dotyczące piłkarskich mistrzostw świata w Rosji – najciekawsze fragmenty meczów i analizy – dzięki współpracy z Fox Sports.
Platforma społecznościowa korzysta też z festiwalu w Cannes jako okazji do przedstawienia ostatnich zmian, które mają poprawić doświadczenie użytkownika (łatwiejsze odnajdywanie najbardziej interesujących dla danej osoby tweetów i materiałów wideo). Twitter uaktualnił też sekcję “Moments” poświęconą najpopularniejszym aktualnie tematom podejmowanym przez użytkowników.
(AdAge)