Kraj

Nowa kampania wizerunkowa Carlsberga

Carlsberg Polska SA rozpoczął nową wizerunkową kampanię reklamową swojej sztandarowej marki. Spot pt. "Holidays" emitowany jest w większości stacji telewizyjnych...

Carlsberg Polska SA rozpoczął nową wizerunkową kampanię reklamową swojej sztandarowej marki. Spot pt. “Holidays” emitowany jest w większości stacji telewizyjnych i wybranych kinach. – “Holidays” to kwintesencja czerpania z życia tego, co najlepsze, w otoczeniu grupy przyjaciół. 30 sekund wypełnionych perspektywą prawdopodobnie najlepszej zabawy – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager marki Carlsberg. Nowy spot nawiązuje klimatem do trwającego programu lojalnościowego “Carlsberg Jet”, w którym można wygrać wakacyjne wyjazdy: zwycięzca będzie mógł zabrać 7 przyjaciół na tygodniową wycieczkę prywatnym odrzutowcem dookoła świata (Carlsberg płaci za przeloty, zakwaterowanie w hotelach i kieszonkowe dla całej grupy) – promocja trwa od poł. kwietnia do końca lipca br. (jury wybierze zwycięzcę, pozostali mogą wygrać aparaty cyfrowe Nikona, prenumeratę miesięcznika “Voyage” i gadżety firmowe Carlsberga – koszulki, smycze, przenośne radyjka). Spot “Holidays” przygotowała agencja Saatchi & Saatchi UK, adaptację wykonała Saatchi & Saatchi Polska, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Warszawa. (MB)