M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brian Lesser ujawnia w Cannes strategię reklamową AT&T

( red. ) | 20 czerwca 2018, 06:00

Reklama telewizyjna powinna jego zdaniem wyciągać wnioski z sukcesów reklamy cyfrowej.

Lesser, który w październiku ub.r. objął kierownictwo nowego działu reklamowo-analitycznego AT&T, chce, by biznes reklamy telewizyjnej przejął w dużej mierze modele działania wypracowane przez potentatów mediów społecznościowych: Google i Facebooka. AT&T uzyskało w ubiegłym tygodniu zgodę sędziego federalnego na przejęcie Time Warner (obecnie WarnerMedia).

Lesser, który poprzednio był szefem operacji GroupM w Ameryce Północnej, jest popularną postacią na festiwalu reklamowym w Cannes, gdzie wiele osób z branży chce dowiedzieć się, jak zamierza wdrożyć postulowane zmiany. Zdaniem Lessera Google i Facebook dowodzą, że przyszłością biznesu reklamowego są platformy pozwalające reklamodawcom na łatwe zakupy i szybkie osiąganie mierzalnych wyników. Lessser i jego zespół pracują obecnie nad stworzeniem w pełni zautomatyzowanej platformy umożliwiającej klientom AT&T kupowanie nie tylko reklamy telewizyjnej i spotów w internecie, ale także reklam display i natywnej.

Lesser nie uważa Google i Facebooka za groźną konkurencję dla AT&T, który – jego zdaniem – ma do zaoferowania więcej niż reklamę cyfrową i performance marketing.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,