Marka przygotowała limitowaną edycję puszki Lecha, nawiązującą do festiwalu PolAndRock, który sponsoruje.
Marka piwa Lech po raz kolejny zachęca fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotowała konkurs, w którym do zdobycia są koszulki zaprojektowane przez młodych, polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja pod hasłem "Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach" potrwa przez całe wakacje.
W ramach letnich działań promocyjnych Lech przygotował szereg działań konsumenckich, których osią jest konkurs organizowany na stronie www.lech.pl. By wziąć udział w akcji, wystarczy kupić Lecha objętego promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i wziąć udział w muzycznym quizie.
W każdym tygodniu konkursu osoby, które najlepiej poradzą sobie z pytaniami dotyczącymi muzyki i festiwali, zdobędą koszulki zaprojektowane przez młodych designerów. W każdym tygodniu można wygrać 1500 koszulek z innym projektem stworzonym przez takich artystów, jak: Aleksandra Osadzińska, Dawid Ryski, Zuza Sadlik, Liskula czy Miss Pank. Dodatkowo jedną z koszulek zaprojektował Jerzy Owsiak.
Agencje, które brały udział w przygotowywaniu letniej promocji marki Lech, to: Zenith – zakup mediów, Cut The Mustard – digital, TMPR – współpraca z influencerami, digital i PR, GDP – OOH.
Czytaj więcej na temat: Zenith, Lech Premium, GDP, Cut The Mustard, Zenith – zakup mediów, TMPR