M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Minima zaprojektowała markę na UX Plus

Joanna Niewiadomska | 21 czerwca 2018, 06:00

Identyfikacja ma oddawać ducha firmy projektującej customer experience dla wielkich koncernów.

 

Agencja Minima Advertising People opracowała identyfikację graficzną dla marki UX Plus, czyli firmy Agnieszka Szóstek, która projektuje doświadczenia klientów, m.in. dla Google, Samsung, IKEA, Play czy Allegro.

Zadaniem Minimy było znalezienie sposobu na to, żeby w prostym komunikacie pokazać możliwości i uchwycić istotę działalności UX Plus. Motywem przewodnim stał się znak większości, bo jej działania pozwalają odnaleźć wartość dodaną wszędzie tam, gdzie firma ma potencjał na zmianę. Znak większości znalazł się już w samym logotypie UX Plus oraz został przeniesiony na KV.

Minima Advertising People do poznańska agencja reklamowa działająca od 2005 r., specjalizuje się w tworzeniu marek.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,