Kraj

Agencja Addapter (Grupa DDB) autorem najnowszej kampanii dla HMD Global

"Smartfony, na których możesz polegać" - to główne hasło kampanii

Wystartowała kolejna kampania dla HMD Global, której autorem jest agencja Addapter. Promuje smartfony Nokia 6.1 oraz Nokia 7 Plus z Android One. Składa się ona z dwóch filmów wizerunkowych, pięciu filmów 6-sekundowych przedstawiających unikatowe funkcjonalności smartfonów Nokia oraz z sesji zdjęciowej. – Głęboko wierzymy w to, że w kwestii treści reklamowych do internetu nie możemy iść na kompromisy. Odbiorca internetowy stał się bardzo wybredny. Problemy z ad recall i brand linkage można przezwyciężyć tylko unikatową kreacją. W naszej branży nikogo już nie interesują stockowe zdjęcia w ramce telefonu czy kreacje w stylu “kliknij w serduszko, a nasi wygrają mundial”  – mówi Bartłomiej Piekło, head of digital Europe East, HMD Global.

Kampania emitowana jest na Facebooku i YouTube na dziesięciu rynkach europejskich i bliskowschodnich. Opowiada o grupie przyjaciół, dla których smartfony Nokia są stałym elementem życia – nie najważniejszym, ale niezbędnym w codziennych sytuacjach. 

– W komunikacji smartfonów Nokia stawiamy na uwypuklenie trzech głównych filarów tworzących nasze portfolio produktów: projektowania urządzeń wytrzymałych, w całości wykonanych z jednego bloku aluminium, wyposażonych w to, co najlepsze od Google, czyli w Android One, oraz w najwyższej jakości optykę firmy Zeiss, które to urządzenia chcemy prezentować w formie ciekawych, angażujących i wyróżniających się treści do mediów społecznościowych – mówi Katarzyna Mroczkowska, CMO Poland, HMD Global

Za kreację kampanii odpowiada agencja Addapter, należąca do Grupy DDB. Produkcją zajął się dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją Lunapark oraz Juice. Reżyserami spotów są Ksawery Bajon i Filip Berendt, odpowiedzialni za koncepcję wszystkich dotychczasowych kampanii HMD Global w Europie Wschodniej. Autorem zdjęć do filmów jest Dominik Danilczyk z PSC.