M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Focus" w nowej odsłonie

Joanna Niewiadomska | 22 czerwca 2018, 06:00

Relaunch miesięcznika wsparty jest kampanią promocyjną.

Magazyn "Focus" debiutuje w nowej odsłonie - ma być  bardziej przejrzysty, nowoczesny i poważniejszy. Zmodyfikowany został układ magazynu, uporządkowana zawartość, a całość zyskała nową oprawę graficzną. Autorem makiety jest Michał Janicki - dyrektor artystyczny magazynu "Focus". Lipcowy "Focus" poszerzył się zakres poruszanych tematów.

- Zmiany są efektem rozmów z czytelnikami i analizy ich zainteresowań zarówno w wydaniu drukowanym, jak i w internecie. To także wynik ciągłej ewolucji na rynku mediów. Nasi czytelnicy oczekują tekstów różnorodnych i ciekawych, ale przede wszystkim rzetelnie pokazujących, jak nauka wpływa na otaczający nas świat i nasze życie. "Focus" chce nie tylko informować o tym, co w nauce ważne i warte poznania - chce również dyskutować o bieżących wydarzeniach w świecie medycyny i technologii -– mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny "Focusa".

Wprowadzone zostały nowe działy. Pierwsza część to krótkie informacje o najnowszych wydarzeniach naukowych z Polski i świata. W dziale Innowacje prezentowane będą rewolucyjne rozwiązania technologiczne. W Innowacje tworzą ludzie – „Focus” przedstawi najwybitniejszych polskich naukowców. Do zespołu felietonistów dołączyła dr Aleksandra Przegalińska – światowa ekspertka w dziedzinie nowych technologii i sztucznej inteligencji. W sekcji Odkrycia na stałe zagoszczą materiały o medycynie, technologii, kosmosie i przyrodzie, a w części Człowiek – o psychologii i socjologii.

Relaunch miesięcznika wsparty jest kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce, a także w tytułach prasowych (tytuły własne Burdy), serwisach internetowych (WP, serwisy Burdy) i social mediach wydawnictwa.

Czytaj więcej na temat: ,