M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AT&T uruchomi usługę WatchTV za 15 dol. miesięcznie

( red. ) | 22 czerwca 2018, 06:00

Potentat telekomunikacyjny, który niedawno uzyskał zgodę za przejęcie Time Warner, chce odzyskać tzw. cord-cutters.

Usługa wideo ma obejmować niewiele kanałów telewizyjnych, ale za 15 dol. miesięcznie dla większości abonentów AT&T. Ci, którzy mają w planie abonamentowym transfer danych bez limitu, skorzystają z WatchTV za darmo.

Najpierw WatchTV pojawi się właśnie jako dodatek do istniejących pakietów, a wersja za 15 dol. miesięcznie ruszy później. AT&T zrezygnuje z oferowania w WatchTV drogich kanałów sportowych, za to skorzysta z pewnością z programów stacji CNN, TBS i TNT, które staną się jego własnością po właśnie zaaprobowanej fuzji z Time Warner Inc. W ofercie znajdą się też kanały AMC Networks i Discovery Communications. Kanały Viacomu, w tym Comedy Central i MTV2, zostaną dołączone w późniejszym czasie.

Według nieoficjalnych doniesień przy rozliczeniach z kanałami telewizyjnymi AT&T ma uwzględniać tylko tych użytkowników darmowej wersji aplikacji, którzy spędzają znaczącą ilość czasu na oglądaniu programów telewizyjnych. Byłoby to zakwestionowanie tradycyjnego modelu, w którym dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej płacą stacjom telewizyjnym na podstawie liczby abonentów mających dostęp do danego kanału, niezależnie, czy korzystają z niego, czy nie. Analityk BTIG Rich Greenfield uważa, że takie podejście będzie "koszmarem" dla stacji sportowych jak ESPN, ale może skusić mniej oglądane kanały AMC, Discovery and Viacom, które są "wycinane" z wielu pakietów.

(WSJ)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,