M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cannes Lions: 10 Lwów dla kampanii Ogilvy za kampanię na temat Puszczy Białowieskiej

Piotr Machul | 22 czerwca 2018, 06:00

Łącznie Ogilvy otrzymała na festiwalu kreacji już 13 Lwów.

Na Międzynarodowym Festiwalu Kreacji Cannes Lions 2018 agencja Ogilvy Poland została nagrodzona kolejnymi 10 Lwami za kampanię "To the Last Tree Standing" przygotowaną dla Greenpeace, a dotyczącą ochrony Puszczy Białowieskiej. Wczoraj informowaliśmy o 3 Lwach dla tej agencji i kampanii.

Teraz w kategorii Media Lions agencja otrzymała Złotego Lwa (Not-for-profit/Charity), Srebrnego Lwa (Use of Social Platforms) i Brązowego (Use of Branded Content Created for Digital or Social).

W kategorii Social &Influencer Lions Ogilvy otrzymała Złotego Lwa (Content Placement) oraz trzy Brązowe (Not-for-profit/Charity, Innovative Use of Community, Social Purpose. Agencję i projekt nagrodzono też srebrem w kategorii PR Lions (Content-led Engagement & Marketing) i brązem (Social Community Building & management).

Projekt dotyczący Puszczy Białowieskiej zauważono też w kategorii Direct Lions – nagrodzono go brązem za Co-creation & User Generated Content.