Kraj

M4B digitalizuje restauracje KFC

Firma będzie wprowadzać kioski samoobsługowe na 10 rynkach.

M4B, polski producent rozwiązań digital signage, odpowiada za cyfryzację restauracji KFC należących do sieci AmRest. Firma zrealizowała już największe europejskie wdrożenie cyfrowych tablic z menu – w ciągu trzech lat zamontowała je w 600 restauracjach w Polsce i 9 innych krajach europejskich. Teraz będzie wspierać AmRest we wdrożeniu systemu samoobsługowego i wyposaży większość europejskich restauracji KFC w kioski samoobsługowe. Obok rozwiązań typu web ordering, mobile ordering, skip the line, zamówienia poprzez kioski są ważnym elementem strategii cyfrowej marki.

– Byliśmy zdeterminowani, aby zapewnić klientom zupełnie nowe doświadczenie w zakresie dokonywania zamówienia. M4B nam to umożliwiło, dostarczając rozwiązanie, w którym główny nacisk jest położony na połączenie oprogramowania z urządzeniem. Każdy element projektu kiosków oraz aplikacji został dokładnie przemyślany pod kątem dostarczenia klientom unikatowej jakości, płynności, logicznego przebiegu procesu zakupowego i łatwości wyboru. Dużą wagę przykładaliśmy także do detali takich jak szyba, dotyk czy zaokrąglenia. Realizacja AmRest z M4B to przykład cyfryzacji restauracji, dzięki której to klient znajduje się w centrum zainteresowania i może składać zamówienie tak jak chce – mówi Maciej Buba, digital director, AmRest.