M4B, polski producent rozwiązań digital signage, odpowiada za cyfryzację restauracji KFC należących do sieci AmRest. Firma zrealizowała już największe europejskie wdrożenie cyfrowych tablic z menu – w ciągu trzech lat zamontowała je w 600 restauracjach w Polsce i 9 innych krajach europejskich. Teraz będzie wspierać AmRest we wdrożeniu systemu samoobsługowego i wyposaży większość europejskich restauracji KFC w kioski samoobsługowe. Obok rozwiązań typu web ordering, mobile ordering, skip the line, zamówienia poprzez kioski są ważnym elementem strategii cyfrowej marki.
– Byliśmy zdeterminowani, aby zapewnić klientom zupełnie nowe doświadczenie w zakresie dokonywania zamówienia. M4B nam to umożliwiło, dostarczając rozwiązanie, w którym główny nacisk jest położony na połączenie oprogramowania z urządzeniem. Każdy element projektu kiosków oraz aplikacji został dokładnie przemyślany pod kątem dostarczenia klientom unikatowej jakości, płynności, logicznego przebiegu procesu zakupowego i łatwości wyboru. Dużą wagę przykładaliśmy także do detali takich jak szyba, dotyk czy zaokrąglenia. Realizacja AmRest z M4B to przykład cyfryzacji restauracji, dzięki której to klient znajduje się w centrum zainteresowania i może składać zamówienie tak jak chce – mówi Maciej Buba, digital director, AmRest.