M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever promuje zielone herbaty Lipton, dania instant i sosy sałatkowe Knorr

Magdalena Soroczyńska | 27 czerwca 2018, 06:00

Kampanie mediowe obsługuje Mindshare, a kreację Advalue.

Z początkiem czerwca wystartowała kampania promująca funkcjonalne herbaty zielone z portfolio Liptona. Kampania prowadzona jest w internecie, w ramach VoD i mediach społecznościowych, w których wykorzystywane są zabawne memy.

Knorr promuje także 100 proc. naturalne sosy sałatkowe, których launch odbył się w 2017 r. W ramach kampanii emitowane są 15-sekundowe spoty telewizyjne, promujące wariant „Zioła ogrodowe z trybulą”. Kampania prowadzona jest również w internecie oraz serwisach VoD.

Poza sosami sałatkowymi Knorr obecnie prowadzi komunikację dań instant w ramach kampanii #GŁÓDOVER. Kampania prowadzona jest w internecie i mediach społecznościowych. Bohaterami spotów wykorzystywanych w kampanii są influencerzy, m.in. Szparagi i Izak, a na fanpage’u prowadzony jest konkurs dla konsumentów, dodatkowo promowany w ramach Facebooka.

Za planowanie i zakup mediów marki Knorr odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare, kreację przygotowała agencja Advalue.

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,