M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" z nowym szefem redakcji lokalnych i zmianami w zespole sprzedaży

Magdalena Soroczyńska | 28 czerwca 2018, 06:00

Nowym szefem redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej" będzie Mikołaj Chrzan, dyrektorem rozwoju i sprzedaży produktu Robert Staśkiewicz, a dyrektorem sprzedaży regionalnej Marek Wilk.

Od 1 lipca br. nowym szefem redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej" będzie Mikołaj Chrzan, redaktor naczelny "Gazety Wyborczej" w Gdańsku, który ma łączyć obie funkcje. Zastąpi Wojciecha Bartkowiaka, który dwa miesiące temu został zastępcą wydawcy "Gazety Wyborczej".

Zmieni się również struktura działu sprzedaży "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl, kierowanego przez Joannę Kwas. Nowe stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży produktu obejmie Robert Staśkiewicz, dotychczasowy dyrektor sprzedaży regionalnej. Wraz z zespołem handlowców będzie odpowiadał za obszary employer brandingu (m.in. konferencje), e-learning oraz inne nowe projekty rozwijane przez zespół dziennika.

Dyrektorem sprzedaży regionalnej zostanie Marek Wilk, który od 1 lipca br. będzie łączył nowe obowiązki z dotychczasową funkcją wydawcy regionu Katowice.

Od lipca br. w strukturach sprzedaży "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl powstanie także nowy zespół, który będzie odpowiadał za rynek ogłoszeń komunikatowych. Będzie nim zarządzała Danuta Kubow, która w ostatnim czasie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży w Trader.com (Polska).

– Zgodnie ze strategią "Gazety Wyborczej" i nową strategią Agory chcemy maksymalnie skupiać nasze działania na kluczowych obszarach – zarówno w sprzedaży, jak i w redakcjach. Skoncentrujemy się m.in. na rozwijaniu wybranych produktów, aby lepiej je monetyzować, a także na tworzeniu jakościowych i użytecznych treści, które przyciągają prenumeratorów – mówi Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".

Czytaj więcej na temat: