M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Telewizja Polska prowadzi kampanię wizerunkową "Bądźmy razem"

Magdalena Soroczyńska | 28 czerwca 2018, 06:00

Kampanię przygotowało Biuro Programowe, Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy TVP i agencja Wavemaker.

Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej pod hasłem "Bądźmy razem" skupia się na ofercie programowej stacji, wykorzystując w tym celu różne kanały komunikacyjne nadawcy publicznego.

Wiodący przekaz akcji koncentruje się na wizerunku telewizji publicznej jako nowoczesnego, przyjaznego i otwartego medium skierowanego do szerokiego grona odbiorców, oferującego produkcje na światowym poziomie.

Premiera flagowego, 30-sek. spotu, będącego częścią kampanii wizerunkowej Telewizji Polskiej "Bądźmy razem", odbyła się 19 czerwca w przerwie meczu Polska - Senegal. Poza tym wydarzeniem w kampanii wykorzystano także inne pozycje oferty programowej nadawcy: programy rozrywkowe, rodzimą produkcję rozrywkową oraz wybrane zagraniczne filmy i seriale fabularne.

Koncept kreatywny oraz spoty kampanii przygotowało Biuro Programowe wraz z Agencją Kreacji Oprawy i Reklamy przy współpracy z agencją Wavemaker. Spoty zrealizowano w kooperacji ze Studiem Sputnik. Profil Facebook "Bądźmy razem TVP" oraz aktywności w mediach społecznościowych realizuje agencja Click.

W okresie 19-25.06 spoty „Bądźmy razem” wygenerowały ponad 22 mln zasięgu (źródło: NAM).

Czytaj więcej na temat: