M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Totalizator Sportowy ogłasza przetarg na badania marketingowe

Maciej Burlikowski | 29 czerwca 2018, 06:00

Umowy na 2 lata, z opcją przedłużenia.

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, rozpisuje przetarg na obsługę w zakresie badań marketingowych. Przedmiotem mają być badania obejmujące analizę rynku produktów loteryjnych, poszukiwanie insightów konsumenckich, wiedzy o kondycji marek, rekomendacje co do komunikacji marek, rozwój cyfrowych produktów Lotto.

Totalizator przewiduje dwuletnią umowę, z opcją przedłużenie na kolejne dwa lata. Agencje mogą zgłaszać oferty do 9 lipca br., wadium wynosi 25 tys. zł. Totalizator wybierze nie więcej niż pięć agencji badawczych.

Czytaj więcej na temat: