M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zespół agencji HyperCrew powiększył się o pięć nowych osób

Magdalena Soroczyńska | 29 czerwca 2018, 06:00

Magdalena Karłowicz objęła stanowisko account directora i prowadzi działania dla PepsiCo i BSH.

Strategiczno-kreatywna agencja HyperCrew pozyskuje nowych klientów i rozwija swój zespół. Do agencji dołączyło pięć nowych osób: Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając.
Magdalena Karłowicz jako account director prowadzi działania dla PepsiCo oraz BSH. Wcześniej pracowała w agencjach interaktywnych: mohi.to, MindChili, Enzo, zajmowała się również szkoleniami e-learningowych w Smart Education.
Ilona Cięszczyk objęła stanowisko account managera i odpowiada za obsługę GlaxoSmithKline. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. PR w agencji 71media i Top Online. Monika Dymon została social media specialist i odpowiada za obsługę takich klientów jak: Lipton, Maoam, Lions Bank, Siemens. Dotychczas pracowała  jako social media manager w agencji InplusPR oraz content & social specialist – AdAgri. Katarzyna Gajlewicz objęła stanowisko junior social media specialist, awansując w strukturach HyperCrew. Zajmuje się projektami dla DaGrasso, Wrangler Europe, Siemens Home, Zelmer, Takto Finanse, Za Mało Zarabiam.
Aleksandra Zając dołączyła do zespołu projektowego na stanowisko graphic designera. Jest odpowiedzialna za projekty graficzne takich klientów jak GSK, BSH, Lipton, Noustique. Wcześniej pracowała w agencjach: J. Walter Thompson i Lemon Sky.


Czytaj więcej na temat: