Kraj

Urząd Transportu Kolejowego zleci kampanię o bezpieczeństwie

Budżet: 16 mln zł.

Urząd Transportu Kolejowego zleci kampanię o bezpieczeństwie
Urząd Transportu Kolejowego (UTK) w ramach projektu “Kampania Kolejowe ABC” planuje kampanię reklamową skierowaną do dzieci w wieku 4-12 lat o bezpiecznym zachowaniu na dworcach kolejowych, przejazdach i w pobliżu torów. Zamówienie obejmuje przygotowanie kreacji i produkcję materiałów reklamowych obejmujących m.in. pięć 30-sekundowych spotów reklamowych do emisji w telewizji (przy programach dla dzieci), w kinach, w internecie, jako wideo w pociągach i w okolicach dworców kolejowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej typu standard billboard. Kampania potrwa do 2020 r. Oprócz tego zamawiający przewiduje materiały takie jak: kolorowanki, plakaty do szkół oraz organizację ośmiu minimum pięciogodzinnych pikników rodzinnych dla minimum 500 osób (4 pikniki w okresie wakacyjnym w 2019 r. i 4 pikniki w okresie wakacyjnym w 2020 r.).

Agencje muszą zaproponować spójną platformę komunikacji, elementem kreacji powinien być bohater projektu “Kampania Kolejowe ABC” – Rogatek, rozumiany jako pozytywny symbol kampanii. wideo w pociągach i w okolicach dworców kolejowych. Przesłanie kampanii to : “Podróżowanie pociągiem jest przygodą. Może być przyjemnością dla wszystkich. Dbajmy o bezpieczeństwo swoje i innych pasażerów!”.
Na realizację tego projektu UTK przewidział 16,25 mln zł netto. Agencje mogą składać oferty do 11 lipca br.

Tagi