M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania społeczna Stroer Media dla UNICEF Polska

Magdalena Soroczyńska | 29 czerwca 2018, 06:00

Kampania promuje dwie inicjatywy prowadzone przez UNICEF Polska - "Dla każdego dziecka" oraz "Więcej niż dzień".

Ruszyła społeczna kampania Ströer Media dla UNICEF Polska. Promocja obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz digital w wagonach Warszawskiego Metra oraz targetowaną reklamę online na kilkudziesięciu stronach internetowych sieci reklamowej Ströer Digital.

Kampania promuje dwie inicjatywy prowadzone obecnie przez UNICEF Polska – "Dla każdego dziecka" oraz "Więcej niż dzień". Dodatkowo część nośników zawierać będzie kreacje zachęcające firmy do działań CSR i wspierania akcji UNICEF. Reklamy będą znajdować się na tzw. ramkach w wagonach metra, ekranach LCD oraz na kilkudziesięciu witrynach sieci Ströer Digital.

Współpraca pomiędzy Ströer Media a UNICEF Polska dotyczy udostępnienia nośników oraz pomoc graficzną przy tworzeniu kreacji.

Celem akcji "Więcej niż dzień" jest zebranie środków na ratowanie życia i zdrowia noworodków na świecie oraz zapewnienie matkom odpowiedniej opieki okołoporodowej.

Czytaj więcej na temat: