Kraj

Gotuj smacznie, jedz stylowo! - nowa strategia komunikacji marki Appetita

Nową twarzą marki została Ewa Wachowicz, która zastąpiła Adama Chrząstowskiego.

Producent przypraw Appetita wdraża nową strategię komunikacji. Nową twarzą marki została Ewa Wachowicz, autorka programów kulinarnych i książek kucharskich, a także właścicielka jednej z krakowskich restauracji. Jak przekonuje marketer, marka wybrała ją, bo promuje zdrową i nowoczesną kuchnię i zachęca Polki do dbania o siebie i swoją rodzinę. Kampanię z udziałem Ewy Wachowicz zapowiedziano na 4 kwartał br. Będą to działania w TV, prasie, digital i trade. Ewa Wachowicz weźmie udział w kampanii reklamowej, będzie reprezentować markę podczas wydarzeń kulinarnych, jej wizerunek wykorzystany zostanie na opakowaniach najlepiej sprzedających się przypraw jednorodnych oraz materiałach POS, do współtworzenia linii mieszanek przyprawowych oraz wsparcia działań promocyjnych zaplanowanych w mediach i punktach sprzedaży.

Integralnym elementem nowej strategii komunikacji jest platforma www.smakistyl.pl, którą już można odwiedzać.  W wirtualnym świecie przewodnikiem jest Ewa Wachowicz, znajdują się tutaj jej autorskie przepisy, filmy z trikami przydatnymi w kuchni, a także blog kulinarny.

W ramach działań promujących platformę Smak i Styl marka przygotowała również działania w social mediach między innymi na profilu Appetita.SmakiStyl na Facebooku. Autorem platformy internetowej jest agencja Preria. Producent nie udzielił informacji, z którymi agencjami zamierza współpracować przy kampanii multimedialnej.