M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pepsi znów rzuca "Wyzwanie smaku" [wideo]

Maciej Florek | 3 lipca 2018, 06:00

Działania realizują agencje: BBDO, K2, Media Direction OMD, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia.

Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa PepsiCo wspierająca tegoroczną edycję "Wyzwania smaku Pepsi" – akcję, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju typu cola i wybierają ten, który bardziej im smakuje. Tego lata Pepsi zaprasza wszystkich na Przystanek Smaku, który w każdy weekend zawita do innego z ośmiu miast w Polsce. W akcję zaangażowani są influencerzy: Damian Kordas, Jessica Mercedes, "5 sposobów na", Mandzio oraz Dharni.

Kampania obejmuje działania reklamowe w telewizji, portalach internetowych, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz materiały w punktach
sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowana jest seria eventów. Kampania obejmuje również działania PR.

Spot reklamowy przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za działania w internecie odpowiada K2, a za zakup
mediów Media Direction OMD. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,