Kraj

Żywiec promuje trasę tegorocznego Męskiego Grania [wideo]

Za komunikację ATL marki Żywiec odpowiada agencja 2012.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-73fkb---Jc%22%7D
Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. W stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również działaniami w internecie.

Organizatorem trasy jest agencje Live. Za komunikację ATL marki Żywiec odpowiada agencja 2012, spot wyprodukował Opus Film, działania digital prowadzi agencja VML Poland. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.