M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Facebook chce zwiększyć transparentność reklam

Maciej Florek | 3 lipca 2018, 06:00

Większa odpowiedzialność będzie spoczywać na reklamodawcach.

Facebook chce zwiększyć transparentność reklam wyświetlanych na platformie i udostępnia więcej informacji o stronach. Przekazywanie użytkownikom większej ilości informacji o organizacjach i ich reklamach będzie oznaczać zwiększoną odpowiedzialność reklamodawców za zapobieganie nadużyciom na Facebooku.

Zmiany obejmują aktywne reklamy – możliwe będzie zobaczenie wszystkich reklam aktualnie uruchomionych przez daną stronę na Facebooku, Instagramie, w aplikacji Messenger i sieci partnerskiej, nawet jeśli te reklamy nie są wyświetlane tej osobie. Należy zalogować się na Facebooku, odwiedzić dowolną stronę i wybrać menu "Informacje i reklamy". Po obejrzeniu reklamy możliwe będzie zgłoszenie treści budzącej wątpliwości za pomocą funkcji "Zgłoś reklamę".

Zmiany dotyczą też informacji o stronach. Nawet jeśli dana strona aktualnie nie prowadzi żadnej kampanii reklamowej, Facebook udostępni informacje na jej temat, takie jak niedawne zmiany nazwy czy data powstania. Kolejne kategorie informacji będą dodawane w nadchodzących tygodniach.

 

Czytaj więcej na temat: , ,