M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carrefour i Tesco zawierają strategiczny sojusz

Paweł Piasecki | 3 lipca 2018, 06:00

Porozumienie ma przynieść obniżkę kosztów i cen w sklepach.

Ramowe porozumienie zostanie zawarte na trzy lata, ma zostać sfinalizowane w ciągu dwóch najbliższych miesięcy. Obejmuje m.in. współpracę z dostawcami na poziomie globalnym oraz wspólne zakupy produktów sprzedawanych pod marką własną obu sieci.

Sojusz Tesco i Carrefoura to kolejny sygnał postępującej konsolidacji w branży spożywczej związanej m.in. z ubiegłorocznym wejściem Amazona do tego sektora wraz z przejęciem sieci Whole Foods Market.

Tesco jest największą siecią handlu detalicznego w Wielkiej Brytanii, a Carrefour – największą w Europie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,