Kraj

FaceAddicted zmienia się w F11 Agency

Agencja zapowiada międzynarodową ekspansję.

FaceAddicted zmienia się w F11 Agency
Po ośmiu latach działalności agencja socialmediowa FaceAddicted przeobraża się w F11 Agency – Digital Solutions Agency. – Ewolucja w F11 to kolejny krok w naszym planie strategicznym. Przez ostatnie lata budowaliśmy pozycję lidera w kategorii komunikacyjnej, co potwierdza ponad 1000 zrealizowanych projektów, wysokie noty w badaniach satysfakcji klientów, kilkadziesiąt milionów złotych przychodu, ale też zdobyte nagrody, np. jedyne w Polsce grand prix KTR za kreatywne wykorzystanie mediów digitalowych – mówi Anna Robotycka, managing partner F11 Agency.

Anna Robotycka podkreśla też, że jej agencja jako jedna z nielicznych w regionie wyspecjalizowała się w działaniach z zakresu zarządzania kryzysowego czy B2B. – Dziś jesteśmy w stanie sprostać wszelkim wyzwaniom, które towarzyszą działaniom 360 stopni marek w internecie – deklaruje szefowa agencji.

F11 jako jedyna agencja z Polski została członkiem Advertising and Marketing Independent Network Agency (AMIN Worldwide), czyli aliansu blisko 100 agencji full service z całego świata.

Zdaniem kierownictwa agencji F11 dołączenie do AMIN Worldwide jest kluczowe w strategii międzynarodowej ekspansji i realizacji projektów na rynkach zagranicznych dla polskich klientów, jak doradztwo dla ukraińskiego oddziału Getin Banku, stałe działania dla rumuńskiego Microsoftu czy wprowadzanie na polski rynek marek zagranicznych (np. irlandzkiego operatora turystycznego Click & Go). Agencja deklaruje, że to także wstęp do działań na rynku amerykańskim, na którym agencja wystartuje z produktami branded content.

Równolegle F11 rozwija produkty własne. Część z nich jest już wykorzystywana do obsługi leadów i generowania sprzedaży Grupy PGD, działań z zakresu predictive PR w zarządzaniu kryzysowym czy do produkcji kontentu.