Zagranica

Marka Sunbites przechodzi relaunch

Na Wyspach Brytyjskich PepsiCo stawia na nowe pozycjonowanie Sunbites jako zdrowej przekąski i proponuje produkt w nowym opakowaniu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
PepsiCo wprowadza na rynek brytyjski produkty Sunbites w nowych opakowaniach. Działania marketingowe ukierunkowane są na konkretne pozycjonowanie marki i zintegrowaną kampanię wielokanałową. Osią kampanii jest animowany spot telewizyjny.
Animacja została stworzona na komputerach zasilanych energią słoneczną. To konsekwencja sugestii właściciela marki, który chciał, by nowozelandzka agencja Colenso BBDO pracująca dla Sunbites, zainstalowała panele słoneczne w swoich biurach. Druga agencja zaangażowana w kampanię to Abbot Vickers BBDO.

(Campaign)