M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Synergic realizuje kolejną kampanię dla MyCall

Maciej Florek | 9 lipca 2018, 06:00

Działania prowadzone na regionalnych lotniskach potrwają do 3 sierpnia.

Pasażerowie regionalnych portów lotniczych w Polsce są odbiorcami kampanii reklamowej "Roam like Home" operatora MyCall, firmy z rynku telekomunikacyjnego w Norwegii. W kampanii Synergic wykorzystał ścianki reklamowe, monitory LCD i backlighty w halach przylotów i przestrzeniach o najwyższym natężeniu ruchu podróżujących.

Kampania potrwa do 3 sierpnia.

To już kolejna kampania Synergic dla MyCall. Klient, z którego usług w Norwegii korzysta wielu Polaków, promuje konkurencyjne taryfy telekomunikacyjne i roaming z uwagi na rosnącą liczbę pasażerów podróżujących liniami lotniczymi i sezon wakacyjny.

Czytaj więcej na temat: ,