Kraj

Bartczak i Galińska pokierują segmentami w biurze reklamy Bauera

Zmiany personalne i strukturalne w biurze reklamy wydawnictwa.

Beata Bartczak i Agnieszka Galińska pokierują dwoma segmentami w biurze reklamy wydawnictwa Bauer. 
Agnieszka Galińska, dotychczasowy kierownik segmentu pism luksusowych, awansowała w strukturach biura i objęła stanowisko dyrektora reklamy magazynów luksusowych i młodzieżowych (“Pani”, “Show”, “Twój Styl”).
Zastąpiła Martę Gądek, która odchodzi z wydawnictwa.
Beata Bartczak objęła stanowisko dyrektora reklamy magazynów poradnikowych (“Świat Kobiety”, “Olivia”, “Kobieta i Życie”) oraz dwutygodników (“Tina”, “Naj”). Poprzednio oba działy były połączone.
W biurze reklamy Wydawnictwa Bauer obie panie raportują do Izabeli Sarneckiej.
Beata Bartczak przez ostatnich 5 miesięcy pracowała u wydawcy “Wprost”, gdzie odpowiadała za przychody reklamowe w obszarze online. Poprzednio 5 lat była związana z wydawnictwem Burda International Polska, gdzie jako dyrektor sprzedaży odpowiadała za segment poradnikowy oraz kulinarny. Wcześniej przez 13 lat pracowała w wydawnictwie G+J.
Agnieszka Galińska jest związana z wydawnictwem Bauer od 13 lat. Poprzednio pracowała m.in. w wydawnictwie Hachette-Filipachi.