M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania BMW o ojcostwie

( red. ) | 12 lipca 2018, 06:00

Wieden + Kennedy przygotowało 15-minutowy film fabularny o przepracowaniu przeznaczony na rynek chiński.

W Chinach wystartowała kampania promująca nowy model rodzinnego SUV-a X3. Głównymi bohaterami ponad 15-minutowego filmu są przepracowany odciec i kilkuletni syn. Dziecko postrzega swojego ojca jako superbohatera. Każdą nieobecność rodzica w swoim życiu i każde spóźnienie tłumaczy tym, że tata w tym czasie zbawia świat. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Weden + Kennedy Shanghai. Na potrzeby kampanii agencja stworzyła nowy wzór superbohatera: ojca przepracowanego do granic możliwości, bliskiego karoshi. Ojciec mknie do dziecka najszybciej, jak się da: mimo że porusza się po mieście, jego droga przypomina offroadową podróż, a w wyobraźni chłopca złe moce celują do ojca z dział. 
Za reżyserię filmu odpowiada Martin Werner. Film wyprodukowała firma The Loft Films. Za zdjęcia odpowiada Daniel Voldheim.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: