Kraj

Tymbark startuje z działaniami z udziałem influencerów

Wystartowała akcja marki Maspeksu w mediach społecznościowych.

Tymbark startuje z działaniami z udziałem influencerów
Wystartowała letnia akcja promocyjna z udziałem influencerów, z którymi współpracuje m.in. marka Tymbark z portfolio Maspeksu. Działania realizowane są pod hasłem “Daj się połączyć z Tymbarkiem!”
Znani z sieci Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski czy Mariusz Kałamaga w ramach akcji chcą zadzwonić do uczestników działań, aby przekazać im wiadomość. Akcji towarzyszył będzie konkurs z nagrodami.
Dzięki wykorzystaniu Big Data możliwa jest wyjątkowa personalizacja wiadomości dla użytkownika.  
Wszystko zaczyna się od Kapsla – sczytanego za pośrednictwem aplikacji lub wybranego z dostępnych na ekranie (w przypadku braku produktu). Następnie użytkownik zaskakiwany jest “połączeniem” przychodzącym od jednego z influencerów. Dzięki  wykorzystanej technologii w czasie rzeczywistym ma powstawać wrażenie, że “dzwoniąca” gwiazda jest dla nas jak dobry znajomy. Całość rozmowy puentowana jest zawsze zachętą do tego, by Kapsla podać dalej. Użytkownik może wtedy przekazać połączenie swojemu przyjacielowi.
Każdy, kto za pośrednictwem aplikacji prześle Kapsla bliskiej osobie, może wziąć udział w konkursie. Wystarczy po podzieleniu się połączeniem odpowiedzieć na pytanie, dlaczego właśnie ta osoba je otrzymała. Na autorów najlepszych uzasadnień czekają nagrody.
Kampania w internecie właśnie ruszyła, a konkurs będzie trwał do 18 września. W puli nagród znajdą się m.in. telefony Samsung Galaxy S9, aparaty Fuji Instax, podwójne bilety do Cinema City, abonamenty w serwisach Netflix i Spotify oraz gadżety Tymbarka.
Za kreację i obsługę aplikacji odpowiada Brainbox.