Kraj

Streetcom z nowymi działaniami dla marki Smakowita

Agencja marketingu rekomendacji promuje markę z portfolio ZT Kruszwica.

Wystartowały działania promocyjne agencji Streetcom dla marki Smakowita z portfolio ZT Kruszwica. Agencja pracuje dla tego klienta od 2010 r. i prowadzi działania dla wielu marek z portfolio marketera, w tym Finuu, Optima, Smakowita i Wawrzyniec.
Streetcom odpowiada za kreację i produkcję strony WWW dla produktu Smakowita 4 Ziarna oraz realizuje kampanię rekomendacji skierowaną do precyzyjnie dobranej grupy konsumentek.
Kampania jest poświęcona nowemu wariantowi – Smakowitej 4 Ziarna. W kampanii rekomendacji weźmie udział 2400 wybranych ambasadorek, które będą testowały produkt oraz rekomendowały go wśród bliskich i znajomych.
Kampania prowadzona jest pod hasłem: “Każda kanapka smakuje lepiej ze Smakowitą z ziarnami!”.
Celem kampanii jest trial nowego produktu, wygenerowanie rekomendacji oraz wysokiego zasięgu organicznego online.