M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Synergic z trzema dużymi realizacjami OOH

Katarzyna Woźniak | 16 lipca 2018, 06:00

Firma realizuje kampanie na nośnikach zewnętrznych dla NC+, Vinotti oraz TLC Inwest.

Synergic, firma specjalizująca się w rozwiązaniach reklamy OOH, realizuje równolegle trzy kampanie dla NC+, Vinotti oraz TLC Inwest. Działania prowadzone są z wykorzystaniem różnorodnych nośników reklamowych, a najdłuższa z kampanii potrwa do końca września.
Dla kanału Planete+ (NC+) w pociągach Intercity Dart realizowana jest kampania z użyciem ekranów LCD. "Polska z góry” to nowatorska produkcja, która ma pozwalać podziwiać kraj z perspektywy lotu ptaka.
Promocji cyklu towarzyszy plebiscyt "Twoje miasto", w ramach którego każdy może zgłosić, a następnie głosować na swoją miejscowość. Zwycięzca zostanie zaprezentowany w odcinku specjalnym "Polski z góry”, a głosy oddane na daną miejscowość zostaną przeliczone proporcjonalnie do liczby jej mieszkańców, dlatego nawet małe ośrodki mają realną szansę na wygraną.
Z kolei przedstawiciele salonów meblowych Vinotti wybrali nośniki autostradowe Synergic o wymiarach 135 mkw. do promocji najnowszej kolekcji. Kampanii, która potrwa do 30 września, towarzyszy hasło "Przez łóżko na stołek”. Za dobór nośników oraz kreację odpowiada Synergic.
Trzecia kampania realizowana jest na terenie portów lotniczych w Poznaniu, Warszawie i Krakowie. Zleceniodawcą jest firma TLC Inwest, promująca najnowsze przedsięwzięcie, tj. kompleks hotelowy Shellter oraz apartamenty w nadmorskim Rogowie.
Klienci Synergic w drugim półroczu br. postawili na maksymalizację nośników transportowo-mobilnych. Analiza PwC wskazuje, że polski rynek lotniczy charakteryzuje się jednym z największych potencjałów wzrostu w całej Europie, co jest zasługą coraz prężniej rozwijających się lotnisk regionalnych. Autostrady i pociągi Intercity to z kolei najszybszy środek transportu między większymi aglomeracjami w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , ,