Kraj

102 zgłoszenia w IV edycji konkursu Złota Strzała

Dziś zbierze się jury IV edycji konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała, organizowanego przez redakcję "Media i Marketing Polska". Jury w...

Dziś zbierze się jury IV edycji konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała, organizowanego przez redakcję “Media i Marketing Polska”. Jury w składzie: Tomasz Grzybowski, marketing communication manager Central & Eastern Europe firmy Michelin; Waldemar Rzepecki, prezes firmy Bancom; Łukasz Szajna, dyrektor kreatywny agencji TBWA; Maciej Tesławski, managing deputy director agencji McCann Communications, Tomasz Wygnański, redaktor magazynów “Media i Marketing Polska” oraz “I-biz”, będzie obradować pod przewodnictwem redaktora naczelnego “MMP” – Piotra Pokrzywy. Na konkurs napłynęły 102 prace; najwięcej w kategorii: Projekty graficzne – 31, następnie: Przesyłka bezpośrednia (firma do firmy) – 13, Kampanie Đ 12. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali, która za miesiąc odbędzie się w warszawskim Zamku Ujazdowskim.