M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Empik uruchomił serwis internetowy BtoB

Magdalena Soroczyńska | 18 lipca 2018, 06:00

Oferuje m.in. vouchery w postaci kart prepaid, elektroniczne kupony na zakupy oraz audiobooki i ebooki.

Empik uruchomił serwis internetowy BtoB, jak deklaruje, wychodzi w ten sposób naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych. Strona prowadzi zainteresowanych przez informacje o korzyściach płynących ze współpracy. Empik oferuje klasyczne vouchery w postaci kart prepaid, elektroniczne kupony na zakupy czy audiobooki lub ebooki z oferty EmpikGO. – Możliwości współpracy, i to z uwzględnieniem wszystkich marek z Grupy Empik, jest wiele. Każdego partnera traktujemy indywidualnie i tworzymy ofertę dostosowaną do jego oczekiwań i realizującą postawione cele. Zawsze udaje nam się stworzyć ciekawe rozwiązanie – mówi Paweł Sobieraj, partnership manager w Empiku. Podkreśla, że niezmiennie od lat największą popularnością wśród partnerów cieszą się karty podarunkowe Empiku. Są one często wykorzystywane jako nagrody w kampaniach promocyjnych prowadzonych przez inne marki, np. przez Bank Millennium.

Zakres działań B2B został w ostatnim czasie poszerzony o bonusy płynące z aplikacji EmpikGO, dzięki której klienci mogą być premiowani cyfrową literaturą (audiobooki oraz ebooki) oraz produktami personalizowanymi Empikfoto.pl. Ponadto oferta zawiera sprzedaż hurtową produktów z zasobów Empik.com oraz projekty sprzedażowo-marketingowe z wykorzystaniem Eempik.com i salonów Empik, umożliwiające partnerom B2B dotarcie do klienta unikatowymi kanałami komunikacji.

Czytaj więcej na temat: , ,