Kraj

Startuje kampania dla Pearl Drops

Za organizację akcji rekomendacji odpowiada Streetcom.

Startuje kampania dla Pearl Drops
Wystartowała akcja promocyjna organizowana przez agencję Streetcom dla marki pasty do zębów Pearl Drops (Sarantis Polska). Nowy wariant to Pearl Drops Instant Natural White zawierający aktywny węgiel.
Kampania przygotowana przez agencję ma na celu zbudowanie świadomości nowego produktu i zebranie opinii na temat Pearl Drops Instant Natural Whitena na forach internetowych (m.in. Wizaż.pl, Opineo.pl, Ceneo.pl i Uroda24.com.pl).
Zaproszenie do specjalnie utworzonej strefy wiedzy otrzymało 14 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom (kobiety i mężczyźni, 25-40 lat). Spośród nich – na podstawie ruchu, jaki wygenerują w sieci – zostało wybranych 200 ambasadorów zaangażowanych w projekt, aktywnych na forach i w wyszukiwarkach cenowych. Kampania potrwa do końca lipca.