Kraj

Sharp, Lux-Med i Medicover we wspólnej kampanii edukacyjnej

Na nośnikach LED na terenach placówek przychodni wyświetlane będą filmy informacyjne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_M6VsR-9UHA%22%7D
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
Ze względu na edukacyjny i prozdrowotny charakter kampanii emisja spotów ma miejsce na terenie dwóch największych sieci prywatnej opieki medycznej w Polsce, tj. grupy Lux-Med oraz grupy Medicover.
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Koncept polega na emisji serii spotów przygotowanych we współpracy z agencjami BE Media i Backstage PR, które poświęcone są urządzeniom bezpiecznym dla zdrowia, tj.: zmywarkom, pralkom i oczyszczaczom firmy Sharp. Każdy ze spotów trwa 30 sekund i emitowany jest z wysoką częstotliwością emisji. W trakcie trwania całej kampanii szacowane jest dotarcie do blisko 6 mln odbiorców.