Kraj

Od września ceny reklam w stacjach Grupy RMF idą w górę

W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach zmianie ulegną również cenniki pakietów. Nowe cenniki będą obowiązywać od 3 września br.

Z początkiem września średnia cena produktów Grupy RMF, w tym RMF FM oraz sieci RMF Maxxx i RMF Classic, zostanie skorygowana odpowiednio o 4,6 proc., 4,7 proc. i 4,3 proc. Koszty cennikowe RC emisji spotu 30-sekundowego w stacji o największej słuchalności w Polsce wzrosną z 11 221 zł do 11 733 zł.

W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach zmianie ulegną również cenniki pakietów, które nadal pozwalają na uzyskanie atrakcyjnych rabatów od sumy cenników stacji składowych: w RMF3D -10 proc., w RMF na Maxxxa -8 proc., a w RMF z Klasą -3 proc. Nowe cenniki będą obowiązywać od 3 września br. Dostępne są na stronie internetowej Gruparmf.pl

Grupa RMF zwróciła uwagę na to, że pierwsza połowa 2018 r. przyniosła znaczące wzrosty słuchalności stacji grupy, a dzienna liczba słuchaczy przekroczyła 10 mln i był to wzrost o 5,4 proc. względem analogicznego okresu ub.r. Udział w czasie słuchania zwiększył się o 4,7 proc. (dane: RadioTrack Kantar Millward Brown 1H2018 – udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; TG: 15-75).

RMF Maxxx i RMF Classic odnotowały w tym okresie rekordowy poziom zasięgu dziennego, natomiast Radio RMF FM według badań Reuters Institute okazało się najbardziej wiarygodnym medium w Polsce.

– Stacje Grupy RMF zapewniają bardzo atrakcyjne koszty dotarcia w szerokich targetach, mają korzystny wizerunek, atrakcyjny i dopracowany program oraz gwarantują wysoki zasięg kampanii. Reklamodawcy doceniają skuteczność naszych stacji. Z optymizmem spoglądamy na drugie półrocze. Prognozy dynamiki rynku reklamowego są systematycznie podnoszone. Rosną też koszty dotarcia w innych mediach, głównie telewizji, choć są w dalszym ciągu znacząco niższe niż w większości krajów Europy Zachodniej. Jesteśmy przygotowani na jesień i na ten okres podnosimy nieznacznie ceny – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.