Kraj

"Wróżka" reklamowana w lipcu na wiatach przystankowych

Miesięcznik "Wróżka" (Wydawnictwo Te-Jot) w lipcu br. będzie mieć promocję na wiatach autobusowych w Warszawie. Poprzednia promocja tytułu odbyła się...

Miesięcznik “Wróżka” (Wydawnictwo Te-Jot) w lipcu br. będzie mieć promocję na wiatach autobusowych w Warszawie. Poprzednia promocja tytułu odbyła się na początku roku w wypoczynkowych miejscowościach na południu Polski. Magazyn pojawił się wówczas na citylightach. Promocję “Wróżki” planuje i realizuje sam wydawca. Według ZKDP i danych wydawcy średnia sprzedaż “Wróżki” w pierwszym kwartale br. wyniosła blisko 100 tys. egz. (99,72 tys.). Jak podkreśliła Jolanta Otrębska, dyr. działu reklamy “Wróżki”, poziom sprzedaży tytułu utrzymywany jest bez dołączania do niego gadżetów. W ostatni weekend “Wróżka” była patronem Międzynarodowych Targów Kosmetycznych “InterCharm” 2005. (KP)