M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żywiec z limitowanymi etykietami

Joanna Niewiadomska | 23 lipca 2018, 06:00

Przy projekcie z okazji jubileuszu programu "Po stronie natury" pracowały H2O, VML Poland, Mediacom i MSL.

Z okazji 10-lecia programu „Po stronie natury” Żywiec Zdrój  stworzył specjalną, limitowaną edycję etykiet zdobionych unikatowymi akwarelami. Każda z nich zainspirowana została pięknem miejsc, w których realizowano działania programu. Łącznie akwarelowych etykiet powstało dziesięć. Limitowana seria jest już dostępna w sklepach.

Jubileuszowa edycja butelek wspierana jest kampanią reklamową w kanałach OOH oraz digital. Za koncept oraz implementację namalowanych przez artystę akwareli na etykiety, OOH oraz kreacje digital odpowiada agencja H2O. Strategię digital koordynuje agencja VML Poland, zakup mediów – Mediacom, zaś działania komunikacyjne prowadzi agencja MSL. 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,