Kraj

EB startuje z kampanią z udziałem raperów

Grupa Żywiec zaprasza do współpracy czołowych polskich raperów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Marka piwa EB z portfolio Grupy Żywiec startuje z nową kampanią. Seria nowych spotów tworzy platformę komunikacyjną “Tymczasem”. Kampania telewizyjna składa się z czterech spotów – każdy poświęcony jest jednemu raperowi: Sokołowi, Pezetowi, Żabsonowi i Sitkowi.
“Mogę wszystko”, “Ukryty w mieście krzyk”, “Piroman” oraz “Chcemy być wyżej” – to utwory z najnowszych spotów EB. W każdej z reklam wykorzystane zostały także materiały archiwalne prezentujące zaangażowanych w akcję raperów. Spoty zapowiadają wydarzenie muzyczne – projekt “Tymczasem”, w którym wezmą udział artyści. To kolejny etap komunikacji eventu – wcześniej na rynku pojawiły się puszki z cytatami z utworów czterech raperów.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnB_VeZg1Ohs%22%7D
Spoty reklamowe emitowane są w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Kampania uzyska także wsparcie w mediach społecznościowych.
Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.