Marka piwa EB z portfolio Grupy Żywiec startuje z nową kampanią. Seria nowych spotów tworzy platformę komunikacyjną “Tymczasem”. Kampania telewizyjna składa się z czterech spotów – każdy poświęcony jest jednemu raperowi: Sokołowi, Pezetowi, Żabsonowi i Sitkowi.
“Mogę wszystko”, “Ukryty w mieście krzyk”, “Piroman” oraz “Chcemy być wyżej” – to utwory z najnowszych spotów EB. W każdej z reklam wykorzystane zostały także materiały archiwalne prezentujące zaangażowanych w akcję raperów. Spoty zapowiadają wydarzenie muzyczne – projekt “Tymczasem”, w którym wezmą udział artyści. To kolejny etap komunikacji eventu – wcześniej na rynku pojawiły się puszki z cytatami z utworów czterech raperów.
Spoty reklamowe emitowane są w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Kampania uzyska także wsparcie w mediach społecznościowych.
Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.