M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OpusB dla marki Kamis

Katarzyna Woźniak | 24 lipca 2018, 06:00

McCormick Polska startuje z kampanią promocyjną.

Krakowska agencja Opus B przygotowała kampanię reklamową dla marki Kamis (McCormick Polska). Główny przekaz kampanii to stanie na straży autentyczności smaku.
Najnowsza kampania przypraw Kamis ma inaugurować platformę komunikacyjną marki pod nazwą "A dokładniej?”. Celem kampanii jest budowa świadomości dobrych praktyk stosowanych przez markę, takich jak kupowanie przypraw bezpośrednio od zaufanych farmerów, co ma gwarantować wysoką jakość produktów marki.
Najnowszy spot telewizyjny przenosi konsumentów do indyjskiej prowincji Karnataka. Tam znajduje się farma kurkumy Shivamurthy’ego Shanthappy'ego – jednego z tysięcy farmerów, z którymi bezpośrednio współpracuje producent przypraw.
Kampania wystartowała 23 lipca i potrwa do końca roku. Za kreację oraz nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spot wyprodukował Papaya Films, a wyreżyserował Antoni Nykowski. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.

(współpraca: Maciej Florek)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,