Kraj

Unilever Polska reklamuje Sunsilk w nowych opakowaniach

Koncern Unilever Polska rozpoczął kampanię reklamową kosmetyków do pielęgnacji włosów. Jak przekazała Katarzyna Bernat, sunsilk brand activation specialist w Unilever...

Koncern Unilever Polska rozpoczął kampanię reklamową kosmetyków do pielęgnacji włosów. Jak przekazała Katarzyna Bernat, sunsilk brand activation specialist w Unilever Polska, celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz poinformowanie konsumentów o zmianie opakowań. Jednocześnie linia kosmetyków została poszerzona o nowe mleczko Odbudowa i Pielęgnacja. Adaptację spotów reklamowych przygotowała agencja reklamowa JWT. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Działania reklamowe obejmują tylko telewizję. Wartość budżetu reklamowego oraz długość trwania kampanii nie zostały podane. Według danych firmy za 2004 rok średni wartościowy udział marki Sunsilk w rynku szamponów wyniósł 3 proc., natomiast w rynku odżywek do włosów 12 proc. (JD)